Opalanie i zarabianie bez ryzyka?

Węgierska marka solariów KiwiSun chce wejść do Polski. Franczyzodawca zapewnia, że zna bezpieczny sposób na opalanie.
Pomysł solarium przyjaznego środowisku narodził się 23 lata temu. Właściciel marki twierdzi, że opalanie w salonach KiwiSun nie zagraża zdrowiu klientów. A wszystko dzięki używanym w solariach lampom medycznym opracowanym przez firmę Black Care. Emitują one zielone światło, które zapobiega wysuszaniu i marszczeniu skóry. Firma funkcjonuje według unijnych norm i posiada certyfikat Instytutu Biologii Radiologicznej. Zgodnie z wymaganiami tych jednostek, maszyny KiwiSun ograniczają emisję szkodliwego światła UV. Franczyzodawca współpracuje z różnymi markami kosmetyków, polecanymi miłośnikom bio-opalania. Produkty firm takich jak Dove, Rexona czy Milka, a także kosmetyki linii KiwiSun, można kupić bezpośrednio w salonach marki.
Obecnie KiwiSun działa już w ośmiu krajach. Oprócz macierzystych Węgier salony ekologicznego solarium znajdują się w Irlandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Słowacji, Rumunii i Grecji. – Ekspansja wynika z dużej liczby Węgrów mieszkających za granicą, którzy promują markę w innych krajach. W końcu znaleźli firmę, którą można było zabrać z Węgier za granicę – przyznaje Peter Klein, właściciel KiwiSun. W planach jest rozwój w kolejnych krajach, m.in. w Polsce, we Włoszech, Rumunii, na Słowacji, w Irlandii, Niemczech, Austrii i Chorwacji.
Obecnie działa pięć własnych solariów KiwiSun i 66 franczyzowych. Pierwszą umowę z franczyzobiorcą właściciel marki podpisał w 2006 roku. Koszt inwestycji w jedno solarium waha się od 300 do 425 tys. zł. Franczyzodawca zapewnia, że solaria marki można z powodzeniem otwierać nawet w miastach zamieszkałych przez mniej niż 15 tys. mieszkańców. Wówczas wystarczy jeśli salon będzie posiadał trzy maszyny do opalania. W dużych miastach potrzeba ich nawet 10. Od liczby maszyn w solarium będzie też zależeć wysokość bieżącej opłaty franczyzowej. Za każdą z nich trzeba będzie uiszczać co miesiąc 500 zł na rzecz franczyzodawcy.
Pomysłodawca KiwiSun szuka masterfranczyzobiorcy w Polsce, który będzie odpowiedzialny za uruchomienie kilku salonów – samodzielnie bądź za pośrednictwem kolejnych biorców licencji. Franczyzobiorcy kupują sprzęt do solariów bezpośrednio u producenta, za połowę kwoty rynkowej. Franczyzodawca twierdzi, że inwestycja zwraca się zazwyczaj po 3-6 miesiącach.
– Większość naszych franczyzobiorców to małżeństwa, które dysponują niezbędnymi oszczędnościami i chcą zainwestować w zyskowną działalność. Prowadzenie solarium jest przyjemne i zajmuje tylko kilka godzin dziennie – zapewnia Peter Klein.
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej