Wzrost mimo recesji
Sektor franchisingowy w Niemczech odnotował wzrost o 5,5 proc w 2001 roku
Z danych opublikowanych przez Niemiecką Organizacje Franchisingową wynika, że w 2001 roku sektor franchisingowy w Niemczech odnotował wzrost o 5,5 proc. Jest to wzrost mniejszy niż w 2000 roku, kiedy sięgnął 13,2 proc. NOF jest zadowolona, że recesja nie zatrzymała rozwoju franchisingu w Niemczech.
Przychody netto sektora wzrosły do 31,7 mld Euro. O 14,3 proc. wzrosła liczba franchisobiorców i wyniosła 56 tysięcy. Recesja dotknęła najsłabsze systemy i całkowita ilość systemów działających w Niemczech spadła do 950. Zatrudnienie globalne w sektorze franchisingowym wyniosło 368 tys. osób.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej