Pieniądze na telefony

Potrzeba od 50 do 150 tys. zł, żeby otworzyć punkt z akcesoriami GSM – mówi Jakub Ilczewski, specjalista do spraw rozwoju sieci TeleExpert.
GSM to bardzo konkurencyjna branża?
To branża, która ciągle się rozwija, dlatego musimy być stale na bieżąco. Nas wyróżnia wyjątkowy asortyment akcesoriów, sygnowanych własną marką teleExpert. W ofercie posiadamy również oryginalne produkty znanych producentów. Oprócz sprzedaży i skupu telefonów oraz bogatego wyboru akcesoriów oferujemy także profesjonalny serwis. Posiadamy najnowocześniejszy certyfikowany sprzęt serwisowy oraz diagnostyczny. Rozszerzamy również zakres działań, poprzez wprowadzanie serwisu laptopów i komputerów PC. Szkolimy pracowników w tym kierunku. Co ważne, używamy oryginalnych podzespołów, podczas gdy rynek zalewają dzisiaj tanie zamienniki, które bardzo odbiegają jakością od oryginału. Dzięki dobrej współpracy z największymi hurtowniami w Polsce i w Europie uzyskujemy świetne ceny podzespołów, co oczywiście przekłada się na zadowolenie klientów. Pod naszym szyldem prowadzimy zarówno salony sprzedaży, jak i stoiska – wyspy handlowo-usługowe. Obecnie mamy w Polsce 8 własnych punktów i 8 franczyzowych.
Kto może zostać waszym franczyzobiorcą?
Nie mamy konkretnych wymagań co do franczyzobiorców. Oferujemy szereg szkoleń z zakresu sprzedaży, a także obsługi serwisowej urządzeń. Każdy przyszły współpracownik otrzymuje pełne kompendium wiedzy, potrzebnej w prowadzeniu tego typu działalności. Dlatego osoba wcześniej nie związana z naszą branżą szybko może się w niej odnaleźć.
Jaką kwota trzeba dysponować na start inwestycji?
Z doświadczenia możemy powiedzieć że w zaokrągleniu jest to kwota od ok. 50 tys zł do około 150 tys. Wszystko zależy od konkretnego miejsca, wymagań galerii handlowej, wielkości punktu, tego, czy ma to być wyspa czy salon z zapleczem itp. Wyposażenie punktu to głównie narzędzia serwisowe, których koszt waha się od około 1,5 tys. zł za podstawowy sprzęt do ok. 8 tys. zł za elementy już zaawansowane. Kolejne wydatki to oczywiście telefony oraz akcesoria. Tu kwoty wahają się od 10 do 15 tys. zł. Opłata licencyjna wynosi 5 tys. zł netto. Franczyzowa opłata stała zawiera opłatę marketingową i jest zależna od lokalizacji punktu. Zawiera się w widełkach od 500 do 2 tys. zł. Szacunkowy czas zwrotu z inwestycji to zwykle okres od 6 do 12 miesięcy.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
mwojniak@franchising.pl
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

New York Pizza Department
Pizzerie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...