Ostatni dzwonek w Husse

Szwedzka marka karmy premium dla psów i kotów oferuje dwa rodzaje współpracy. Ale jeden z nich niedługo nie będzie już dostępny…
Popyt na karmy premium w Polsce od wielu lat dynamicznie rośnie, na czym korzystają partnerzy Husse. W 2016 roku sprzedaż sieci wzrosła o 25 proc., a wyniki za pierwsze półrocze obecnego wskazują, że tę dynamikę uda się utrzymać.
Współpracę z Husse można nawiązać na dwa sposoby – jako franczyzobiorca bądź jako dystrybutor, czyli osób współpracująca z franczyzobiorcą. Operator sieci stawia obecnie głównie na rekrutację dystrybutorów.
- Zachęcamy kandydatów do tej formy współpracy, szczególnie, że nie pozostało już w Polsce wiele wolnych franczyz. Współpraca w charakterze dystrybutora pozwala funkcjonować w ramach naszej sieci na terenach, na których są już obecni franczyzobiorcy – tłumaczy Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.
Aktualnie pod szyldem Husse działa 51 franczyzobiorców i ponad 150 dystrybutorów. Szacowana łączna kwota inwestycji w przypadku franczyzobiorcy wynosi zwykle od 30 do 60 tys. złotych i uzależniona jest od wielkości terytorium, na którym chce działać franczyzobiorca. Kwota ta obejmuje opłatę licencyjną oraz środki potrzebne na zatowarowanie i niezbędny kapitał obrotowy. W przypadku współpracy dystrybucyjnej koszty rozpoczęcia działalności są znacznie niższe i nie przekraczają 5 tys. złotych. Poza środkami finansowymi wymaganymi do pokrycia inwestycji związanymi z przystąpienie do sieci, Franczyzobiorca zobowiązany jest do zorganizowania przestrzeni magazynowej odpowiedniej do planowanej skali działalności (na początku, np. przydomowy garaż) oraz samochodu przeznaczonego do rozwożenia produktów do klientów.
- Biznes na licencji Husse, m.in. ze względu na brak konieczności wynajmowania powierzchni handlowej, charakteryzuje się niskimi kosztami stałymi. Zdarzają się sytuacje, że franczyzobiorca osiąga rentowność operacyjną już w pierwszym miesiącu działalności. Dla bezpieczeństwa kandydatów zakładamy jednak, że pierwsze zyski pojawiają się po kilku miesiącach działalności. Całkowity zwrot z inwestycji zależy od wielu czynników, ale przy poprawnie prowadzonej franczyzie nie powinno to zająć dłużej niż 12-18 miesięcy – mówi Piotr Cieślik.
Klientami Husse są nie tylko posiadacze czworonogów, ale też weterynarze.
- W połowie roku przygotowaliśmy dedykowane lekarzom weterynarii narzędzia sprzedażowe dla naszych dystrybutorów i ruszyliśmy z aktywnymi działaniami w tym kanale. Aktualnie nasze produkty dostępne są w blisko 200 gabinetach weterynaryjnych na terenie całego kraju, w których osiągamy dobre efekty sprzedażowe. Trafiamy w potrzebę lekarzy weterynarii, dla których karma Husse stanowi uzupełnienie oferty - dodaje Piotr Cieślik.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej