Firma w formie

Moda na bycie fit trwa w najlepsze. Franczyzodawca sieci klubów fitness Mrs. Sporty wie, jak na niej zarobić.
Koncepcja treningowa Mrs. Sporty została stworzona we współpracy ze Stefanie Graf i Instytutem Profilaktyki i Rehabilitacji w Kolonii. Lokal, w którym będzie działał klub Mrs. Sporty, musi znajdować się na osiedlu, na parterze z dużymi witrynami i mieć 120-150 m2 powierzchni. Na inwestycję franczyzobiorca musi mieć co najmniej 140 tys. zł, bo sprzęt może wziąć w leasing. Opłata wstępna wynosi 60 tys. zł, a bieżąca 8 proc. od obrotu netto (2,3 proc. z tej opłaty przeznaczane jest na fundusz marketingowy).
Franczyzodawca swoją ofertę biznesowe kieruje przede wszystkim do osób zainteresowanym sportem, które chcą budować własna firmę i zachęcać kobiety do prowadzenia zdrowego trybu życia. Dobrze, aby potencjalny franczyzobiorca wykazywał się zdolnościami organizacyjnymi, umiejętnością pracy w grupie, dużym zaangażowaniem oraz rzetelnością. W trakcie współpracy zobowiązany jest do aktywnego uczestnictwaw życiu codziennym klubu czyli: prowadzenia treningów, osobistych spotkań z trenerami, planowaniem wspólnie z centralą celów dla klubu i zespołu. Powinien brać też udział w kongresach i warsztatach wzbogacających wiedzę oraz podnoszących umiejętności zarządzania zespołem.
Na całym świecie pod logo Mrs. Sporty działa ponad 600 klubów fitness dla kobiet. W Polsce firma ma 44 placówki.
– Cały czas otwieramy nowe kluby, ostatnio w: Częstochowie, Łodzi, Radomiu, Warszawie, Legionowie i we Wrocławiu. Wzbogaciliśmy nasz koncept o aplikację proponującą m.in. zestawy żywieniowe na cały tydzień dla naszych klubowiczek. Dzięki temu jeszcze łatwiej jest im schudnąć. Poza tym wprowadzamy nowe, coraz bardziej zaawansowane sprzęty do naszych klubów – mówi Marta Kozierska-Anders, dyrektor Mrs.Sporty Sp. z o.o.
Marka należy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców, skupiającej wiarygodnych dawców licencji.
ZOBACZ W KATALOGU

Body Evolution

DepilConcept

EMS FitFactory

Equivalenza

F45 Training

Fast Line Studio

Fit +

Fit For Face

Gentlemen Barber Shop

Haircut Express

Hati Thai

Insway Gabinety Medycyny Naturalnej, Salony Zdrowia

In.Time

Jasmine Oriental Massage & Spa

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

Laser on the Way

Martelle Studio

Men’s World Barber & Clinic

Nail Factory

Orient Massage & Thai Organic

Perfect Look Clinic

Platinum Active EMS

Sieć Instytutów Podologii Suela

Studio Figura

Thai Bali Spa

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Xtreme KiDS

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej