Alians na kółkach

Ziebart pozyskał do współpracy nowych dilerów – BMW i Lexusa. Partnerzy działają w ramach konceptu Ziebart Express.
Ziebart, amerykański koncern z branży pielęgnacji samochodów, zakończył testową współpracę z dilerami BMW i Lexusa w Poznaniu. W ciągu miesiąca na 30 wydanych samochodów BMW z usług Ziebarta skorzystało 75 proc. klientów. Podobne wyniki osiągnął salon Lexusa. Klienci nowych aut zainwestowali w ochronę powierzchni lakierowanej oraz impregnację skóry wewnątrz samochodów. Po 1,5 miesiąca wartość obrotów Ziebart Express przy salonie BMW wyniosła kilkadziesiąt tysięcy złotych. Niewiele mniej w tym przy salonie Lexusa. Franczyzodawca liczy, że zamówień będzie jeszcze więcej, gdy decyzja o współpracy licencyjnej z dilerami zostanie zawiązana na stałe. – Jej zasady będzie regulować umowa partnerska w ramach konceptu Ziebart Express, węższej formy działalności pod naszym szyldem z podstawowym zakresem usług. Tylko w takiej formie przewidujemy współpracę z salonami samochodowymi – mówi Bartosz Liszkowski, prezes Ziebart Poland.
Punkty Ziebart Express są ważnym wsparciem dla działalności dużych pełnousługowych salonów Ziebart. – Salony Ziebart będą budowane w miastach od 300 tys. mieszkańców. Na jeden taki salon może przypadać kilkanaście punktów Ziebart Express. Im większe miasto, tym więcej placówek Ziebart Express. Mniejsze punkty pozwolą wykorzystać potencjał lokalnego rynku bez konieczności budowania dużych obiektów – mówi Bartosz Liszkowski.
W placówki Ziebart Express inwestuje amerykańska firma, która ze względu na korzystanie z powierzchni usługowej partnera oddaje mu połowę zysków. Docelowo punkty Ziebart Express będą przekazywane franczyzobiorcom dużych salonów. Jeden salon może mieć pod sobą kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt mniejszych placówek. Wszystkie duże salony Ziebart będą funkcjonowały na zasadzie franczyzy. Pierwszy tego typu salon powstanie w Warszawie już na jesieni. Partnerzy będą mieli wyłączność na całą Warszawę i okoliczne miejscowości.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej