Nowe zasady dają efekty

Komfort zamierza otworzyć 20 franczyzowych sklepów w 2017 roku. To realny cel do osiągnięcia, szczególnie odkąd zmieniono zasady współpracy z franczyzobiorcami.
Ostatni rok sieć sklepów Komfort może zaliczyć do udanych – otwarto 30 nowych sklepów marki. Aktualnie pod szyldem sieci Komfort funkcjonuje 129 placówek. 31 punktów należy do franczyzobiorców, z czego 13 działa według zasad nowego konceptu biznesowego, tzw. franczyzy depozytowej, wdrażanej od ponad roku.
– Nowe zasady współpracy licencyjnej z siecią są teraz o wiele prostsze i mniej ryzykowne dla franczyzobiorców. Sieć bierze na siebie znaczną część kosztów inwestycji w biznes i zatowarowania sklepu. Opłata franczyzowa wynosi 50 tys. zł netto. Za tę kwotę partner otrzymuje kompletnie urządzony sklep wraz z towarem oraz świetnie przygotowaną kampanię otwarcia – mówi Michał Stemplewski, menedżer klientów kluczowych Sklepy Komfort.
Nowy depozytowy model franczyzy zniósł obowiązek posiadania kapitału obrotowego przez partnera i zabezpieczenia limitu kupieckiego. Teraz może on się skupić na obsłudze klientów i świadczeniu usług montażu. Partnerzy otrzymują prowizje za sprzedaż oraz premię za zarządzanie sklepem zgodnie z wytycznymi sieci, właściwe prowadzenie kasy i dokumentacji, a także za sprzedaż najstarszych towarów.
Zmianie uległa również aranżacja sklepów, które stały się mocno interaktywne w relacji z klientem. Sklepy stacjonarne zostały połączone ze sklepem online. Klient może wybrać w nim interesujący go produkt, zapisać go w koszyku, by później obejrzeć go i skonsultować ze sprzedawcą w sklepie stacjonarnym. W sklepie internetowym zaprezentowane są różne style podłóg: nowoczesny, industrialny, vintage czy klasyczny. Dzięki temu klientowi łatwiej sprecyzować w sklepie stacjonarnym swoje oczekiwania.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej