Luksusowe słodycze we franczyzie
Godiva należy do sieci franchisingowych specjalizujących się w sprzedaży towarów luksusowych. Sprzedaje towary najdroższe, ponieważ wypełnia lukę rynkową.
Sklepy Godiva sprzedają eksluzywne wyroby czekoladowe w Stanach Zjednoczonych i Europie. Klientami tych sklepów są z reguły turyści z zasobnymi portfelami.
Sklepy te znajdują się przy głównych ulicach handlowych i w strefach bezcłowych na lotniskach.
W ofercie znajdują się specjalne zestawy prezentowe. Charakterystyczne w asortymencie sklepu są słodycze związane z miastem lub państwem, w którym znajduje się dany sklep. Te zestawy są najczęściej kupowane przez turystów jako pamiątka z podróży. Jedynym wyjątkiem od tej reguły są turyści z Japonii.
Oprócz wszelkiego rodzaju wyrobów czekoladowych w ofercie znajdują się kawy i herbaty. Czekoladki Godiva mają kojarzyć się z czymś luksusowym, specjalną okazją.
Więcej: Monika Jarosz, Detal Dzisiaj, 26 września, s.16Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej