Tłumaczenia jako dodatek

Franczyzodawca Agencji Tłumaczeń ILS twierdzi, że inwestycja w jego koncept zwraca się już po trzech miesiącach współpracy.
Agencja Tłumaczeń ILS działa od 2004 roku. Wykonuje tłumaczenia niemal ze wszystkich języków świata. Są to tłumaczenia różnego typu, ustne, pisemne, zwykłe i przysięgłe. Tłumaczenia specjalistyczne ze wszystkich branż. Lokalizacje tekstów, stron www, tłumaczenia materiałów wideo.
Potencjalny franczyzobiorca marki wcale nie musi być tłumaczem. Do jego zadań będzie bowiem należeć pozyskiwanie klientów i utrzymywanie z nimi dobrych relacji. Zlecenia od klientów są przesyłane do centrali, która zajmuje się dystrybuowaniem ich do tłumaczy, pilnowaniem terminów, rozliczaniem. Franczyzobiorca powinien za to posiadać 4,5 tys. zł na inwestycję. Tyle wynosi opłaca licencyjna za przystąpienie do sieci. Franczyzodawca twierdzi, że powinna ona się zwrócić już po trzech miesiącach współpracy.
Franczyzobiorcą marki może zostać osoba prowadząca działalność gospodarczą lub firma czy spółka świadcząca usługi dla klientów, np.: prowadząca biuro księgowe, podatkowe, agencję nieruchomości, szkołę językową itp. Ale posiadanie biura wcale nie jest warunkiem koniecznym. – Można z nami współpracować, nie mając w ogóle lokalu i pracując mobilnie, z pomocą samochodu, telefonu i laptopa – mówi Marcin Koziak, przedstawiciel ILS Agencji Tłumaczeń.
Pod marką ILS Agencja Tłumaczeń działa jeden oddział własny i 72 placówki partnerskie.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej