Carrefoura apetyt na więcej

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W grudniu do sieci Carrefour w Polsce dołączyło 25 sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte w kilku regionach kraju, głównie w województwie lubelskim i na Mazowszu. Większość otwartych sklepów to sklepy Carrefour Express minimarket pod zielonym logo. Najwięcej sklepów uruchomiono na Lubelszczyźnie, m.in. w Chełmie i Puławach, pozostałe zostały otwarte, m.in.: we Włocławku, w Nowym Mieście, Płocku, Krakowie i Warszawie. Łączna liczba sklepów franczyzowych pod markami należącymi do Carrefour sięga obecnie 650. – Jedynym stałym elementem na rynku jest zmiana. Dlatego nasza strategia rozwoju multiformatowego zakłada ciągłą modernizację wszystkich formatów sklepów franczyzowych. Dzięki temu są one zawsze dopasowane do wielkości miasta, charakteru lokalnego rynku oraz potrzeb klienta. Cieszą się również dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych franczyzobiorców – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. franczyzy i sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

W zależności od formatu Carrefour podejmuje współpracę zarówno z bardziej, jak i mniej doświadczonymi franczyzobiorcami. W wypadku Express convenience firma prowadzi współpracę z partnerami na zasadzie franczyzy lub ajencji. Prowadzenie franczyzowego lub ajencyjnego sklepu Carrefour to również dostęp do wielu narzędzi, takich jak systemy informatyczne, wspierające prowadzenie sklepu, oraz kampanie marketingowe dla klientów (gazetki, oferty specjalne etc.). Dodatkowym atutem dla franczyzobiorcy jest również dostęp do produktów marki własnej.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €