Carrefoura apetyt na więcej

Francuska sieć zakończyła ubiegły rok rekordową liczbą otwarć.
W grudniu do sieci Carrefour w Polsce dołączyło 25 sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte w kilku regionach kraju, głównie w województwie lubelskim i na Mazowszu. Większość otwartych sklepów to sklepy Carrefour Express minimarket pod zielonym logo. Najwięcej sklepów uruchomiono na Lubelszczyźnie, m.in. w Chełmie i Puławach, pozostałe zostały otwarte, m.in.: we Włocławku, w Nowym Mieście, Płocku, Krakowie i Warszawie. Łączna liczba sklepów franczyzowych pod markami należącymi do Carrefour sięga obecnie 650. – Jedynym stałym elementem na rynku jest zmiana. Dlatego nasza strategia rozwoju multiformatowego zakłada ciągłą modernizację wszystkich formatów sklepów franczyzowych. Dzięki temu są one zawsze dopasowane do wielkości miasta, charakteru lokalnego rynku oraz potrzeb klienta. Cieszą się również dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych franczyzobiorców – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. franczyzy i sklepów convenience w Carrefour Polska.
Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.
W zależności od formatu Carrefour podejmuje współpracę zarówno z bardziej, jak i mniej doświadczonymi franczyzobiorcami. W wypadku Express convenience firma prowadzi współpracę z partnerami na zasadzie franczyzy lub ajencji. Prowadzenie franczyzowego lub ajencyjnego sklepu Carrefour to również dostęp do wielu narzędzi, takich jak systemy informatyczne, wspierające prowadzenie sklepu, oraz kampanie marketingowe dla klientów (gazetki, oferty specjalne etc.). Dodatkowym atutem dla franczyzobiorcy jest również dostęp do produktów marki własnej.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

New York Pizza Department
Pizzerie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...