Interes dla automaniaków

DetailKing to koncept stworzony z myślą o pasjonatach motoryzacji. Można go połączyć m.in. z warsztatem mechanicznym czy salonem bądź komisem samochodowym.
Punkty marki świadczą usługi z tzw. auto detailingu, który obejmuje m.in. szczegółowe czyszczenia auta, usuwanie drobnych zarysowań i nakładanie powłok zabezpieczających lakier. Poza tym specjaliści DetailKingu usuną wgniecenia bez lakierowania, naprawią tapicerkę, szybę, uzupełnią ubytki w felgach.
– Specjalizujemy się również w kompleksowym przygotowaniu samochodu do sprzedaży. Dzięki skorzystaniu z naszych usług właściciel auta ma szansę szybciej go sprzedać i za wyższą cenę – mówi Michał Borkowski z DetailKing. – Naszymi klientami są osoby, które bardzo dbają o swoje auta, a także właściciele komisów samochodowych, wypożyczalni aut, sprzedawcy pojazdów oraz zarządzający firmowymi flotami samochodowymi – dodaje.
Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć od 40 do 100 tys. zł na inwestycję. Będzie ona oscylować wokół dolnej granicy, jeśli punkt DetailKing połączymy z innym biznesem z branży motoryzacyjnej (np.: z warsztatem mechanicznym, salonem czy komisem samochodowym) lub lokal nie będzie wymagał dużych nakładów na adaptację.
Franczyzodawca nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci. W trakcie współpracy franczyzobiorca musi płacić opłatę bieżącą w wysokości 200-300 zł od każdego stanowiska naprawczego. W jednym punkcie znajduje się ich od dwóch (w mniejszych miastach) do sześciu (w większych miastach, np. tyle stanowisk ma punkt DetailKingu w Lublinie). Na prowadzenie tego rodzaju usług potrzebna jest oczywiście odpowiednia ilość miejsca. Na jedno stanowisko trzeba przeznaczyć około 30 m2. Otwierane do tej pory placówki DetailKing miały minimum 100 m2 powierzchni. Lokalizacja to według franczyzodawcy rzecz wtórna. – Do specjalisty klient trafi nawet wtedy, gdy będzie musiał skręcić w boczną uliczkę – mówi Marek Borkowski.
Franczyzodawca zapewnia marketing (ulotki, oznakowane stroje robocze, wystrój lokalu) oraz rozbudowane szkolenia, które trwają od pięciu do 15 dni (uczestniczy w nich zarówno franczyzobiorca, jak i jego pracownicy).
Obecnie w sieci działa jeden własny punkt i 30 franczyzowych. Punkty DetailKing otwierane są również poza granicami Polski.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej