Dodatkowy zarobek

Firma Stempleks chce nawiązać współpracę m.in. z właścicielami agencji opłat, sklepów z zabawkami, saloników prasowych, którzy chcieliby mieć w ofercie usługi małej poligrafii.
Stempleks rozpoczął działalność pięć lat temu we Wrocławiu. Teraz marka chce rozwinąć sieć na terenie całej Polski. – W naszych punktach partnerskich klienci mogą złożyć zlecenie na wykonanie pieczątek, wizytówek, ulotek, a także przegranie materiału ze starych kaset wideo do wersji cyfrowej, np. DVD. Gwarantujemy dostawę zleceń w ciągu 24 godzin. Nie pobieramy od naszych partnerów żadnych opłat za oznakowanie, dostawę i odbiór zleceń czy materiały reklamowe – mówi Jerzy Jantoń, przedstawiciel marki Stempleks.
Osoba, która chciałaby współpracować z firmą Stempleks, nie musi posiadać żadnych środków na inwestycję ani zdobywać koncesji na usługi poligraficzne. Powinna za to prowadzić już jakiś biznes, którego ofertę chciałaby rozszerzyć. Koszty oznakowania lokalu pokrywa licencjodawca. Przekazuje nieodpłatnie partnerowi wszelkie niezbędnej materiały reklamowe, m.in. plakaty i ulotki.
Na czym więc dokładnie polega współpraca? Jedynym zadaniem partnera marki Stempleks jest przyjęcie od klienta zlecenia i przekazanie go do centrali firmy. W zamian za to otrzyma prowizję od wykonanej usługi. – Nie obciąża to zbytnio naszego partnera w codziennym prowadzeniu jego podstawowego biznesu. A daje okazję na zwiększenie przychodów o 500-1 tys. zł miesięcznie – mówi Jerzy Jantoń.
Z firmą współpracuje blisko 130 partnerów.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej