Franczyza i rozwód

40 proc. z zawartych małżeństw rozwiedzie się. Dlatego franczyzodawca marki Kobieta i Rozwód planuje otworzyć 21 biur w Polsce.
Ocenia się, że statystycznie 40 proc. małżeństw rozwiedzie się w najbliższym czasie. Ale stosunek ten jest wciąż dużo niższy niż w krajach zachodnich i według ekspertów będzie z pewnością rósł. Z perspektywy franczyzodawcy marki Kobieta i Rozwód te dane mogą tylko cieszyć. – Wygląda na to, że pracy nam ani naszym franczyzobiorczyniom nie zabraknie. Klientkami biur rozwodowych są głównie kobiety. Nasza firma świadczy kompleksowe usługi okołorozwodowe, takie jak pomoc prawna, psychologiczna, detektywistyczna czy mediacje rodzinne lub szkoły dla rodziców. Jesteśmy jedyną firmą oferującą kompleksowe usługi w tej branży – mówi Krystyna Rek, pomysłodawczyni marki Kobieta i Rozwód.
Franczyzobiorczyniami marki mogą zostać tylko panie (bo kobiety lepiej zrozumieją problemy i emocje klientek). Ważne, żeby były komunikatywne, otwarte, empatyczne i umiały słuchać. Dobrze byłoby, żeby wykazywały zdolności menedżerskie i miały choć minimalne doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Na inwestycję w biznes trzeba mieć mniej więcej 50 tys. zł. 35 tys. zł to koszt opłaty franczyzowej, ale potrzebne są jeszcze środki na wynajem i aranżację biura. Przystosowanie lokalu pochłania zazwyczaj 8 tys. zł. Najlepiej wynająć biuro blisko sądu okręgowego, bo to w nim odbywają się sprawy rozwodowe. Lokal powinien mieć co najmniej 25 m2 powierzchni. Dobrze, aby było to zwykłe mieszkanie przerobione na biuro o łagodnym wystroju i pozytywnych kolorach. Jak wynika z zapewnień franczyzodawcy, biuro staje się rentowne zazwyczaj po 2-3 miesiącach od otwarcia. Zwrotu z inwestycji można spodziewać się już po 8-9 miesiącach.
Firma działa obecnie na terenie Warszawy, Łodzi i Gdańska.
– W najbliższym czasie otwieramy biuro we Wrocławiu. Początek roku zapowiada się bardzo obiecująco. W założeniach jest otwarcie kolejnych dwóch biur. Prowadzimy bardzo poważne rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z Olsztyna, Poznania czy Katowic – mówi Krystyna Rek.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej