Zmiany w sieci detalicznej Vistuli
Sieć detaliczna Vistula zamierza zamknąć swoje nierentowne placówki, zastępując je nowymi
Vistula zamierza zamykać sklepy, które mają nierentowne lokalizacje i zastępować je innymi, podaje miesięcznik Supermarket Polska.
Vistula planuje poważny przegląd rentowności sieci handlu detalicznego - powiedział dla Supermarket Polska Erwin Bakalarz, asystent zarządu Vistuli. Pomimo równoczesnego ograniczenia liczby salonów o dwie placówki sprzedaż detaliczna zrealizowana w sieci salonów firmowych w lipcu 2002 wzrosła o 51 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
Wzrosła wartość sprzedaży detalicznej w sieci salonów franchisingowych marki Vistula. W sieci salonów Artisti Italiani przejętych przez Vistulę, wzrost sprzedaży w czerwcu wyniósł 200 proc. w stosunku do maja.
Więcej: Supermarket Polska, wrzesień 2002, s.19Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...