Pytanie tygodnia

Od gratisu do abonamentu
Bezpłatne zajęcia dla dzieci są bardzo skuteczną i sprawdzoną formą pozyskania klientów - mówi Beata Kołodziejczyk, założycielka Kreatywki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przy whisky o biznesie
Pijalnia Whisky sprawdza się jako miejsce integracji pracowników, spotkań towarzyskich i biznesowych - mówi Paweł Laskowski, dyrektor hotelu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ambicje większe od pizzy
Promocje ze skuterem do rozwożenia pizzy czy piecem za 1 zł pomogły w rozwoju sieci, dlatego planujemy kolejne - mówi Wojciech Goduński z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fast food w odwrocie
Nawet globalne sieci fast food wprowadzają do oferty zdrowe produkty, które Polacy kupują coraz chętniej - mówi Aleksandra Urbańska, Dr...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy grozi nam pogrom?
Dla małych sklepów z zabawkami ten rok może być ostatnim. To konsekwencja polityki dystrybucyjnej producentów - twierdzi Robert Momocki z Toy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza de lux
Zanim kolekcja nowej luksusowej marki trafia do sprzedaży, stali klienci testują ją w showroomie firmy - mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowa inwestycja
Nasza strategia rozwoju nie przewiduje konsolidacji. Szukamy nowych lokali, które poprowadzą partnerzy - mówi Żaneta Binert-Kusztal, Grupa...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kosmetyki z nazwiskiem
Nie chowam się za pseudonimami. Firmując sobą moje produkty jestem lojalna wobec klientów - mówi Anna Pikura, zarządzająca Instytutami...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wielka gra
Dealerzy sieci Play muszą pozyskiwać klientów na własną rękę, konkurując często z innymi dealerami - mówi Mariusz Skrzypczyk,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Krucjata w imieniu natury
Lobbing na rzecz żywności modyfikowanej nasila się, ale zdaniem Agnieszki Olędzkiej, właścicielki sieci Żółty Cesarz, produkty eko nie...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Telefon przyszłości
O możliwościach związanych z rozwojem branży telekomunikacyjnej opowiada Małgorzata Furtak z sieci Selfon, salonów sprzedaży oferty Play.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Diva wymaga dobrej obsługi
O zaletach dobrze wyszkolonego personelu w sklepie z biżuterią opowiada Igor Bolshakov, kierownik ds. franczyzy Diva Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na licencji rządzi w galeriach
O weryfikacji franczyzobiorców w galeriach handlowych opowiada Ewa Ściubidło z firmy BOIG Property Consulting.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla wygodnych
Krzesła zdrowotne przeznaczone dla osób z problemami z kręgosłupem debiutują w Polsce. Monika Krasowska opowiada o rozwoju sieci sklepów...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizza na telefon lub na miejscu
O tym jak dostosować biznes gastronomiczny do oczekiwań rynku opowiada Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii 105-Stopiątka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Abra chce dotrzeć do 6 mln klientów
O strategii otwarć oraz franczyzobiorcach prowadzących kilka sklepów meblowych opowiada Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci Abra.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Język na licencji
O metodach nauczania i możliwej konsolidacji na rynku edukacji językowej opowiada Ireneusz Siwek, właściciel sieci szkół Speak.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fast food nam niestraszny
O zmianach wywołanych wejściem na rynek kawiarni sieci fast food opowiada Anna Wołoszyn, menadżer ds. PR Columbus Coffee.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Buty z galerii
Polacy kupują 3 pary butów rocznie. To ciągle mało. O sytuacji w branży obuwniczej opowiada Grzegorz Suchanek, odpowiedzialny za rozwój...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zrzutka na inwestycję
O Crowdfundingu, czyli finansowaniu społecznościowym przy pomocy portalu internetowego, opowiada Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund.com.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA