Pytanie tygodnia

Jakość jest w cenie
Usługi pralnicze z biegiem czasu staną się coraz bardziej popularne – uważa Gregorio Hernansanz, menedżer działu zagranicznego Pressto...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Telepizza celuje w nowe lokalizacje
O planach firmy na 2016 rok opowiada Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju Telepizzy Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mój kawałek podłogi
Inwestycja w sklep Komfortu to wydatek kilkudziesięciu tysięcy złotych. Franczyzobiorca może liczyć na 6-10 tys. zł zysku miesięcznie -...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rok pełen zmian
Wprowadzenie oferty franczyzowej, rebranding i zmiana nazwy – działo się w tym roku pod szyldem Dominium. O zmianach opowiada Małgorzata...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wiedza w parze z doświadczeniem
O rozwoju branży spożywczej i „dom i ogród” opowiada Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik dyrekcji komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Karma z górnej półki
Rozwój segmentu karm premium dla psów i kotów wymaga zapewnienia odpowiednio silnej sieci sprzedażowej - mówi Piotr Cieślik z firmy Husse.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z duchem PRL
Wyciągnęliśmy z PRLu wszystko co najlepsze i zrobiliśmy z tego wizualną oprawę dla wyśmienitej kuchni i dobrego piwa – mówi Marek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trening bez potu
Nasz biznes kreuje nową niszę, oferuje coś innego niż tradycyjne siłownie - mówi Michał Lipski, współwłaściciel i dyrektor handlowy w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiaj w domu
Miniwydawnictwo książkowe to idealny biznes dla tych, którzy chcieliby pracować w domu – mówi Rafał Kwiatkowski, dyrektor wydawnictwa...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma na diecie
Zainteresowanie cateringiem dietetycznym będzie rosło, bo coraz więcej osób dba o swój wygląd – mówi Aleksandra Rybak, prezes zarządu Na...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kurier ma wzięcie
Nie ograniczamy naszych franczyzobiorców i umożliwiamy im dołączenie naszej oferty do już prowadzonego biznesu – mówi Marcin Pierścionek,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Naładowani biznesem
Energa chce wyjść do klientów, budując sieć franczyzową. O zasadach jej działania opowiada Łukasz Hodorowicz, dyrektor pionu sprzedaży...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Daj się znaleźć
Sprzedaż odzieży dziecięcej to wciąż rynek z dużym potencjałem – uważa Ewa Matuszak, dyrektor sprzedaży CDRL S.A., właściciela marki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma w ruchu
O przyszłości branży fitness opowiada Krzysztof Kopka, prezes spółki Kravter, która rozwija sieć franczyzowych klubów fitness pod marką...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nauka i biznes - dobrze rokująca para
O studiach podyplomowych Zarządzanie sieciami handlowymi opowiada Eliza Orepiuk-Szymura, kierownik dyrekcji komunikacji i informacji Grupy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla doświadczonych
Kilka lat temu współpracę z bankową siecią partnerską mógł rozpocząć praktycznie każdy. To się zmieniło – mówi Tomasz Pawłowski z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dodatkowy biznes, większe zyski
O współpracy z firmą Multimedia Polska opowiada Tomasz Boncol, zastępca dyrektora rozwoju sprzedaży.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze z górnej półki
Franczyzobiorcy Made in G tworzą asortyment swoich sklepów z 35 marek modowych premium – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy G Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biuro nieruchomości na licencji
Nasz model biznesowy był, jest i będzie kopiowany. Nie unikniemy tego – mówi Agata Stradomska, menedżer Akademii Re/Max Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wyznaczamy trendy
Nasz model biznesowy jest wyjątkowy i nie mamy dużej konkurencji – twierdzi Daniel Kucharski, prezes Pijalni Czekolady E.Wedel
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie